روستای میاندره

روستای میاندره

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:






عکس هایی از مکان های قدیمی روستای میاندره

 

عکس هایی از مکان های قدیمی روستای میاندره که بیش از  100 سال قدمت دارن

عکس ها در حال لود شدن است کمی صبر کنید

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

حاج احمد
ساعت18:22---15 آبان 1392
سلام. خسته نباشی. جالب بود .ولی خیلی دیر باز میشه.یه. دستی روش بکش.جوانا کم صبرن.ممنون از زحمات شما از این وبلاگ.

اسماعیل
ساعت19:05---16 بهمن 1391
وبلاگ زیبایی دارید من درباره ی روستای النگ می نویسم اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم منتظر شما هستم www.vocational.blogfa.com

شعبان واثقي
ساعت11:29---8 تير 1391
سلام وبلاگتان رامشاهده كردم ازعكسهاي بسيارخوبي كه دراين وبلاگ قرارداديد متشكريم.شعبان واثقي ياغريب بلوكي

مامان پریا
ساعت14:32---28 خرداد 1391
سلام منم مال میاندرم. از وبلاگتون خوشم اومد با افتخار لینکتون کردم. شایدم فامیل باشیم.ههههههههههههه

اصغر جلالي
ساعت16:35---29 شهريور 1390
سلام
منم مال مياندره ام
خيلي خوشم اومد وبلاگتونو ديدم


سادات
ساعت11:31---24 تير 1390
سلام به وبلاگم سربزنید نظر بدهید

http://www.didarno21.blogfa.com/

چبکار کنم تا وبلاگم مثل وبلاگ شما توی گوگل امارش بالا برود


سادات
ساعت23:08---17 ارديبهشت 1390
سلام جالب بود من مال همین روستا هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مصطفی زمانی تاريخ: دو شنبه 29 فروردين 1391برچسب:عکس هایی از مکان های قدیمی روستای میاندره-روستای میاندره,میاندره, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to miyandarreh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com